Opick, Rapuh :)





Sunday 9 June 2013

GILA SUKA NOVEL !! hehe

Assalamualaikum Bloggerzz !

Mrs. Buibui @ GadisLasak here <3

Ermm, hari ini nak tulis pasal NOVEL . hahh aku yang ala ala lasak nihh pun layan novel . hehehe . gilee meleleh air mata . fuhh penangan novel nih . DASYATT ! Ada sape sape nak belikan saya Novel tak ? Novel Cintan Cintun aww :D hmm novel boleh dikatakan satu dalam imaginasi aku , contohnyaa nak kahwin dengan Anak Orang Kaya yang Peramah --' Nak ada rumah Banglo besar dihiasi dengan TAman Bunga --' hehehehe
merepekkkk jee lahaiiiii :D kalau ada masa lapang novel lahh peneman aku , bole feeling feeling gituuu ! Hah! salah satu novel yang aku baca . lihat bawahh ...


tu diaaaaa . hehehe . 

tapi aku minat penulis Novel FAUZIAH ASHARI . bestt ohh dia . upss lain dahh nih . oke kalau nak tahu camne kisah novel nih diceritakan , sila sila lahh baca . terhangat dipasaran !





sincerely,
Nur Nadirah

No comments:

Post a Comment